ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, ισχύουν οι παρακάτω όροι, όπως αυτοί ορίζονται, από το Ν.2251/1994, περί προστασίας του καταναλωτή.
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, δηλαδή το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, σύμφωνα με το Ν.2251/1994 (τροποποίηση 15-7-2015). Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή αποστολής λανθασμένου προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς στα τηλέφωνα 210 283 7564, είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected] , είτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφών όπως αυτή αναφέρεται στον παρακάτω σύνδεσμο
Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, χρησιμοποιηθεί, ή να έχει παραβιασθεί η αρχική τους συσκευασία.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων που δεν αφορά λάθος της εταιρείας, το κόστος των μεταφορικών βαρύνει τον πελάτη.
Πελάτες οι οποίοι δεν παραλαμβάνουν προϊόντα, τα οποία έχουν παραγγείλει, έχουν αποσταλεί με courier και έχουν επιστραφεί, δεν μπορούν να ξαναπαραγγείλουν με την μέθοδο της αντικαταβολής, παρά μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας, PayPal ή με πιστωτική κάρτα.